كلمة نائب مدير المدرسة
الأستاذ محمد منذر

الحمد لله رب العالمين والصلاة والسلام على أشرف الأنبياء والمرسلين سيدنا محمد وعلى آله وأصحابه أجمعين، وبعد:

الأصالة والمعاصرة هي ما نرجوه من خريجي طلاب هذه المدرسة المتميزة الفتية، مدرسة الأنصار العالمية تأسست في عام 2001 م لتقدم خدمة متميزة لجميع فئات المجتمع باختلاف جنسياتهم وثقافاتهم ومشاربهم.

جهود العاملين في هذه المدرسة تنصب في صياغة أفضل الحلول والآليات لتربية وتعليم أبناءها في بيئة محافظة وجاذبة مع استخدام الوسائل الحديثة المتطورة التي تُكسب الجيل مزيجاً من أصالة هذه الأمة المباركة ومواكبةً للعصر الحديث بكل وسائله وتقنياته.

أسأل الله تعالى أن يوفقنا في حمل هذه المسؤولية العظيمة ويجعلنا عند حسن ظن الجميع، وصلى الله على سيدنا محمد وعلى آله وصحبة وسلم.


hmaster@alansarschool.net

The Vice-Principal Message - Mr. Mohammed Monther

Welcome to the AL ANSAR INTERNATIONAL SCHOOL of Sharjah - A school which produces generations that reflects traditions and modernity.

The school was established in the year 2001, to provide students with an excellent all-round education so they can become responsible global citizens.

Efforts are made to renew teaching, learning and evaluating strategies. Audio-visuals and latest technologies are put to optimum use.

We look forward to welcoming you to the AL ANSAR INTERNATIONAL SCHOOL of Sharjah and working with you in the education of your child to build the best future for them.
hmaster@alansarschool.net

Related Post